Tudtuk, hogy mit akarunk

'Tizennégy év hálózati tapasztalata alapján választottuk az FLP-t. A fő szempont
a termékpaletta és a marketingterv volt.'
'A célunk egyszerű volt: felépíteni még egyszer legalább akkora hálózatot olyan
cégnél, ahol a termékek kifogástalanok, és minőségi változást hozhatnak az
emberek életében. Tudtuk, hogy mit akarunk, és azt is, hogy hogyan lehet
elérni, az FLP pedig - és Berkics Miklós, mint szponzor - biztosított a
támogatásáról.'
'Sokan szeretnének jobban élni, de ez önmagában kevés. Ahhoz elkötelezettség
kell, hogy mikor végzel ötkor a meglevő munkáddal, ne haza indulj, hanem
üzletet építeni. Meg kell fizetni a siker árát, amihez a legtöbbünknek
változnunk kell - talán ez a legnehezebb.'
Gidófalvi Attila és Kati, Gyémánt Managerek
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése