Akikkel egy nyelven beszélünk
A világon csupán néhány network marketing cég bizonyult időtállónak. Ezek közé tartozik minden kétséget kizáróan a Forever Living Products , amely már 34 éve bizonyít és évről-évre jelentős mértékben növeli forgalmát . (évente akár 17-20 %-kal is, holott 1-2 %-os stabil forgalomnövekedést ma már óriási sikerként könyvelnek el a közgazdászok). Ez az imponáló növekedés több tényező eredménye. A választott termék, a munkatársak által elérhető jövedelem és egzisztenciális biztonság, valamint a személyiségfejlődés lehetősége az a három legfontosabb tényező, amely a világ első számú network marketing cégévé emelte a Forever Living Products céget.
Rex Maughan, a Forever Living Products cég tulajdonosa és elnök-vezérigazgatója a XX. század utolsó harmadában kiválóan ráérzett a korszellemre. A network (csoport) marketing kereteiben tervszerűen kapcsolta össze az egyszerű állampolgárok szabadságra, biztos egzisztenciára, nagyobb közösséghez való tartozásra irányuló vágyát azzal az igényükkel, hogy a természet erejével védjék meg és állítsák helyre egészségüket a környezeti állapot és a hivatalos egészségügy drámai helyzetében.
A globalizálódó világban egyre nehezebben eligazodó kisember számára további esélyt adott a Forever Living Products a helytállásra: egyedülálló - kommunikációs és egyéb - oktatási lehetőségeket szervezett formában. Ennek köszönhetően a kisember kibontakoztathatja személyiségét.
A Forever Living Products cég továbbá annyiban is ráérzett a korszellem követelte igényekre, hogy tevékenységével, korábban egymással élesen szembenálló országok (pl. a délszláv államok) egyfajta egyesítését is megvalósította, megalkotva ezzel a béke egyik biztosítékát is.
Rex Maughan világtörténelmet formál. Kimagasló tevékenysége elismeréseként 2000-ben az Amerikai Egyesült Államokban megkapta az Év Embere címet. Missziója megérdemli, hogy számára az emberiség a legmagasabb szintű elismerést nyilvánítsa ki.